Post by verriforgare on Feb 12, 2022 12:04:33 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ BADLAND ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ BADLAND IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange poeng ▞▞▞
▞▞▞ BADLAND 2022 version ▞▞▞
Bra, veldig bra. Men det er en veldig dårlig feil at når jeg publiserer nivået mitt, gjorde jeg det jeg trenger, og jeg trenger bare å endre miniatyrbildet, men når jeg trykker fortsett eller ok, fryser skjermen og jeg kan ikke trykke på noen av knappene. Vær så snill, les dette og fiks det, jeg elsker virkelig å dele ting jeg har jobbet med... 😞
BADLAND ماجراجویی vtwo
selv om det er grunnleggende når det kommer til kontroller... spillet er actionpakt og rigget med moro.
Jeg elsker alt ved dette spillet, det er sååå bra, men det er ett nivå jeg tror det er natt 3 på den første dagen spillet fryser og deretter krasjer
Knall
For et kreativt og originalt puslespill / actionspill! Lett et "må kjøpe"
FOR MANGE KOMMERSIELLER SOM DU KNAPPEN KAN SPILLE!!! Lastet ut dette spillet raskt! Gi dette videre til de bremser ned på reklamene
Skitbra
Fly og overlev i verdenen til BADLAND, årets spill, og oppdag et utrolig antall oppfinnsomme feller, puslespill og hindringer på din vei.
dette spillet er fantastisk. Jeg hadde det for en stund tilbake på den gamle telefonen min, og atmosfæren sammen med bare et morsomt spill gjør dette generelt sett bra
16 Android-spill for flere spillere du kan spille på samme enhet
Spill bra ... men gjør noe med annonsene !! Jeg vil ikke se annonser hver gang fordi jeg nekter å få premiumversjonen
Jeg elsker dette spillet, jeg elsker kunststilen i bakgrunnen, men jeg skulle ønske du kunne lage dine egne nivåer, jeg tror det ville vært moro.
Jeg pleier ikke å spille hella-spill, men dette ble nettopp favorittspillet mitt fr og det ser kult ut også. Det er bare $3,99 for å bli kvitt annonsene, og det er gøy Edit: Jeg vet at et spill er bra hvis jeg kommer i nærheten av å kaste telefonen min på noen nivåer smh
egentlig er dette spillet wow, men jeg liker ikke at vi trenger å kjøpe noe for å få alle nivåer, jeg gjør dag 1 og jeg stopper ikke!
Annonsene er alt for lange. 1 annonse etter hvert eneste nivå bremser virkelig flyten av det.
Jeg har alltid elsket dette spillet.....et av mine favorittspill for en app, alltid morsomt å spille med venner, jeg vil alltid gi dette spillet fem stjerner
Ja, fin grafikk og gameplay, MEN 20-30 sekunders annonser hvert ANDRE nivå (1-2 minutter) Alvor ? Så du tror at 25%-50% annonse/spilletid er et akseptabelt forhold? Uspillbar på grunn av dette ... ikke engang bry deg!
absolutt søppelbøtte, du kan bare spille som 20 nivåer av 400, og resten må du betale NÆR FEM DOLLAR...
dette spillet er utrolig morsomt, men det er bare veien til annonser. Jeg er en som vanligvis tolererer annonser, men dette er bare for mye og synd at det førte til at jeg avinstallerte det fordi det er veldig morsomt.
Bukkene Bruse på badeland av Bjørn F. Rørvik (Innbundet)
Kjøp Badlands online på Outdoorexperten.no
Jeg må bare si at det er utrolig at annonsene er litt irriterende, men alt er så kult!
Spillet er bra. Men annonsen dukker stadig opp etter å ha fullført hvert eneste nivå. Prøv å fikse dette, ellers er det ingen som kommer til å laste ned denne verste reklameappen.
Tilstrekkelig for timepasd
Det er et godt og underholdende spill, men det har mange tillegg
Ran. Jeg kjøpte denne for en stund siden. Hvis du som et selskap bestemmer deg for å endre forretningsmodellen din til å betale per annonse, bør du gi bestefar til de som kjøpte før de mottar innholdsannonsen gratis.
BADLAND სათავგადასავლო tqoa
Levi Henriksen & Babylon Badlands/forfatter og musiker · Yesterday at 7:24 PM · Facebook for Android ·. Jan Kjærstad og jeg møtes på Kongsvinger Festning
Dette spillet er alt jeg noen gang har ønsket meg
Beste spillet noken sine laget
Dette er et veldig morsomt og vanedannende spill. Animasjonen er fantastisk. så mange lysnivåer!
Kommer alltid til å være favorittspillet mitt. Lyder er alle fenomenale. De mørkere, men merkelig søte bildene er perfekte. Det er utfordrende, men ikke frustrerende i det hele tatt. Dette er et av de spillene du også vil ha tilbake og spille på nytt. Jeg kan ikke telle hvor mange ganger jeg har gått tilbake til dette spillet og bare gått tilbake til hvert nivå til det ble perfeksjonert. Mye moro. Bare et fantastisk spill!
BADLAND (iPhone, iPad (anmeldt)) Utvikler: Frogmind Games Utgiver: Frogmind Games Utgitt: 4. april 2013. MSRP: $ 3,99. BADLAND trekker deg inn fra
BADLAND Aventure ebum
Jeg pleide å elske dette spillet, det gjorde jeg virkelig. det pleide å være et spill for å roe ned slappe av og leke. men nå er det fullt av tillegg, du kan ikke gjøre noe uten at et tillegg dukker opp
Alt for mange annonser
jeg elsker dette spillet. det er flott. ingenting annet ligner det i appbutikken. du vil elske det også. gi det en sjanse, du vil ikke bli skuffet
Nam
2015 beste spill
Crafting and Building Abenteuer xcp
Jeg har hatt dette spillet i ca 10 minutter nå. og jeg har ikke klart å spille det. Ærlig talt, det er på grunn av annonser.
Spill Støvete Badlands (Dusty Badlands) online. ... Android-spill på nettet · Kortspill online · Spot forskjellen spill
BADLAND სათავგადასავლო tqoa
BADLAND Aventure ebum
Den er søt, men ikke rasende..😐😐